Türkiye'nin ilk bandrollü kasedi = vak the rock




halbuki-1 :

01 - Aslı – Artık Sevgilim Değilsin 
02 - Baba Zula - Bir Sana Bir De Bana
03 - Barış Manço - Kazma
04 - Barış Manço & Kaygısızlar - Seher Vakti
05 - Başıbozuk - Yak Işıkları
06 - Bülent Ortaçgil - Aşk Var
07 - Bülent Ortaçgil - Teninle Konuşmak
08 - Bülent Ortaçgil&Fikret Kızılok - Güneşin Aynasında
09 - Cem Karaca – Bu Son Olsun (Apaşlar)
10 - Ceylan Ertem – Gidip Dinlenmeliyim
11 - Direc-t – Git
12 - Erkin Koray & Yeraltı Dörtlüsü  - İstemem
13 - Ezginin Günlüğü – Delice Zeytin
14 - Fikret Kızılok - Ben Gidersem
15 - Fikret Kızılok & Bülent Ortaçgil - Ama Babacığım
16 - Flört - Sevmez Olaydım
17 - Grup Vitamin - İstanbul'da
18 - Harun Tekin – İstasyon İnsanları
19 - Işığın Yansıması - Pembe Karanfilli Kız
20 - Jehan Barbur – Leyla



halbuki-2 :

01 - Karapaks – Hüznü Gözlerinin Arkasında
02 - Kesmeşeker - Duymuştum Şehirdeydim
03 - Kesmeşeker - Tek Kişiyim Ben Hala
04 - Mavi Işıklar – İyi Düşün Taşın(For Your Information)
05 - MFÖ - Mecburen
06 - Ogün Sanlısoy - Kaybettik Severken
07 - Peyk - Suluşaka
08 - Pilli Bebek – Berrak
09 - Redd – Öyle Boş Ki Hayat
10 - Redd – Tamam Böyle Kalsın
11 - Sakin - Bu Defa
12 - Sertab Erener - Yüz Yüzeyim
13 - Tanju Okan - Koy Koy Koy
14 - Tijin - 17 Gece
15 - Timur Selçuk - Sen Nerdesin
16 - Umay Umay - Şeker Anne
17 - Ünlü – Rüya
18 - Yasemin Mori - Mutsuz Punk
19 - Yaşar Kurt – Hadi Baba Gene Yap
20 - Yeni Türkü –Bahar Şarkısı

1 yorum:

Felat Erpolat dedi ki...

ya ben önceden bunun indirme linkine bastım mediafire dan indiriyordum ki hat kesildi ve iptal oldu bunu dün akşam yapmıştım şimdi girdiğim zamanda indiremiyorum acaba mediafire dışında başka bir upload sitesindende link verebilir misiniz?

esnaf