The End by Sibylle Baier on Grooveshark


bazen kuş tüyü ağır gelir,
başım çatlar naifliğinden.
bankta uyuyakalmak gibi bi'şey,
hayalin güzel sadece.

(farkettim de, yukarıdaki şiir sanki bir şarkı sözü gibi algılanmış sibylle ablamıza ait. oysa değil. bana ait. sayfalarda yanlış bilgilendirme yapılmış, açıklık getireyim.)



01. Tonight
02. I Lost Something in the Hills
03. The End
04. Softly
05. Remember the Day
06. Forget About
07. William
08. Says Elliott
09. Colour Green
10. Driving
11. Girl
12. Wim
13. Forgett
14. Give Me a Smile



megaupload 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Birader teşekkür ederim. Senin o paylaşımcı ruhun için teşekkür ederim. İnan ruhum açıldı..Çalışmalarında başarılar diler , hayatındaki netliğin kaybolmamasını yüce gökten dilerim.Saygılarımla

kasetçi dedi ki...

Teşekkürler :)

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

bugün keşfettim. duydum bir yerlerde bir ses. bilemedim kimdir, sonra karşıma çıkageldi. sonra burada da gördüm. sonra tüm şarkılarını öğrendim.sonrası?sonrası iyilik güzellik.
tesadüflere ve sana sevgiler:)

esnaf