01 - Bora Uslusoy – Asla Geri Donme
02 - Paul McCartney – My Valentine
03 - Beirut – Vagabond
04 - Korhan Futacı ve Kara Orkestra – Ben Sana Vurgunum
05 - Leonard Cohen – Show Me The Place
06 - Palpitation – I Lost And Died
07 - Bulutsuzluk Özlemi – Yağmur
08 - Kesmeşeker – Karanlıktan Korkan Bebekler
09 - Porcelain Raft – Come Closer
10 - Eric Clapton – Wonderful Tonight
11 - Siya Siyabend - Zaman mı Değil Zaman
12 - Radiohead – The Daily Mail
13 - The Cigarettes – Can't Sleep At Night
14 - Bubituzak – Kulaç
15 - Cake – Strangers In The Night
16 - Calexico – Para


dükkan '12 vol.1 by kasetci on Grooveshark

depositfiles 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Uzun zaman oldu dükkana uğramayalı. Her seferinde yeni bir heyecan yeni bir soluk. Eskilerin o güzel parçaları. Mutfakta bulunan değerli admine sonsuz teşekkürler. Yüce Tanrı onu güzellikler içinde bıraksın. Saygılarımla.

Adsız dedi ki...

Dukkan kapandi mi? Oysa ne guzeldi

Eren dedi ki...

Ne zaman moralim bozulsa koy bir kaset de havamızı bulalım seçeneğine tıklasam kendime geliyordum. Eski zamanlar.. Atari oyunu gibi..

Adsız dedi ki...

Az önce böyle bir blog olduğundan haberim oldu ve gömü bulmuşçasına sevindim. Fakat sevinmemle üzülmem bir oldu çünkü en son gönderi 2013 yılında kalmış. Gönül ister ki blog sahibi devam etsin paylaşımlarına, umarım yorumumu görür. Ben de kendi blogumda zaman zaman güzel müzikler paylaşıyorum. Atışmak güzel olurdu.

esnaf