Hıncal Uluç'un sevgililer gününü Türkiye'ye ben getirdim, Erkekçe'deyken şunu şöyle yaptım diye anlatmasına özenerek çok iddialı olsa da derim ki; bu adamı Türkiye'ye ben tanıştırdım. Dükkandan sonra tanıyıp da sevenler, ekşide entry girenler, videolarını seyredenler lütfen beni de hatırlasınlar aynı anda.
   Eğer Türkiye'de konser verirse bir gün, özel konuğu olmalıyım, "oyacım yahu sen ne tatlı şeysin beni de tanıttın ya şu okunamayan ismime rağmen(çeslav şıpieva) ülkene, gel bi öpücem seni" demeli. Bana özel bestesini çalmalı akordeonuyla.
   Artık facebookta olmayabilir dolayısıyla daha önceki "sana" albümünde verdiğim w sam raz şarkısına link bağlayamıyor ve ekleme tarihime bakıp ondan önce hiç bir Türkçe sitede adını görmemiş olduğuzu da gözünüze sokamıyor olabilirim ama bu yaptığıma ukalalık diyenleri de Hıncal Uluç'a havale ederim.
   Vay be güzel oluyormuş bu haller. Bu benim şarkım, bu benim videom. Höyt!
   Ciddiye almayın yahu şaka yapıyorum.
  (Ayrıca Hıncal Uluç yazılarını da seviyorum)
















krucha blondynka'nın giriş müziği özlemek gibi

podzikowanie ilk göz göze geliş kısalığı ve güzelliği gibi

"what do you do when the drink's no good for you
and you got to throw it all away. "
demiş adam frozen margarita içerken

caesia & ruben sarılıp uyumak gibi

  


1. Piosenka dla Pajczka (03:05)
2. Kiedy Tatu sypia z mam (02:16)
3. W sam raz (03:15)
4. Krucha blondynka (03:02)
5. Podzikowanie (00:56)
6. Frozen Margarita (with gin) (03:22)
7. Caesia & Ruben (03:10)
8. O tych w Krakowie (02:40)
9. Dziewczyna z brany (03:14)
10. Caravan (05:16)
11. Poegnanie Maego Wojownika (04:10)

hotfile

0 yorum:

esnaf