01 - Batu - Koparıldım
02 - Bora Öztoprak - Havadan Sudan
03 - Bora Öztoprak - Ne Olur
04 - Bora Öztoprak - Sürmez Bu Böyle
05 - Candan Erçetin - Daha
06 - Candan Erçetin - Hayranım Sana
07 - Candan Erçetin - Yazık Oldu
08 - Ercan Saatçi - Sayenizde
09 - Ezginin Günlüğü - Aklımda
10 - Ezginin Günlüğü - Gel Bize Gidelim
11 - Fatih Erkoç - Coşacağım
12 - Fatih Erkoç - Sensiz Olamam
13 - Gökhan Kırdar - Fayton
14 - Grup Gündoğarken - Aşka Sözüm Yok
15 - Grup Gündoğarken - Düş Gibi Bir Şey
16 - Grup Gündoğarken - Sensiz Olmaz
17 - Grup Gündoğarken - Yanıma Gel
18 - Levent Yüksel - Dedikodu
19 - Levent Yüksel - İstanbul
20 - Levent Yüksel - Med Cezir
21 - MFÖ - Neredeyiz
22 - Mirkelam - Bağırıyorsam Sebebi Var
23 - Mirkelam - Sanmışız Ki
24 - Mirkelam - Sevdim Ben de
25 - Mustafa Sandal - İki Tas Çorba
26 - Mustafa Sandal - Onca
27 - Mustafa Sandal - Sana İhtiyacım Var
28 - Oya Bora - Sevmek Zamanı
29 - Serhat - Son Sigaram
30 - Sertab Erener - Aslolan Aştır
31 - Sertab Erener - Günahın Boynuma
32 - Sertab Erener - Suçluyum
33 - Sertab Erener - Yüz Yüzeyim
34 - Sezen Aksu  - Gözlerine Göz Değmiş
35 - Sibel Alaş - Fem
36 - Sibel Alaş - Neyleriz
37 - Yaşar - Başımda Sevdan
38 - Yaşar - Gel Benimle
39 - Yaşar - Günahsız
40 - Yaşar - O'nun Vedası





İstanbul by Levent Yüksel on Grooveshark 

1 yorum:

fitnelojikperspektif dedi ki...

kendimi pentium 166 ların olduğu dönemlere götürdüm sanki... tozlu raflarda çıkarılmış oem'ler gibi savrulduğumu hissettim...sabah erken kalkarda türk pop'unu syrederken keyiflenildiği ama tam 8 de acayip uykunun geldiği zamanlara dönmüş gibi oldum sayenizde...bunları ben kendi zorumla dedim,öyleyken böyle işte...

esnaf