01 - Beach House - Myth
02 - Blitzen Trapper - Taking It Easy Too Long
03 - Calexico - Para
04 - Detektivbyrån - Sista Tryckaren
05 - Good Old War - Loud Love
06 - Magic Trick - Invisible at Midnight
07 - Palpitation - You and I
08 - Paula and Karol - The Way We Were
09 - Postal Blue - Summer Is What You Call It
10 - Puggy - She Kicks Ass
11 - The Chase – I Like U
12 - The Decemberists - Culling Of The Fold
13 - The Field Mice - Emma's House
14 - The Veils - Advice For Young Mothers To Be
15 - Xavier Rudd & Izintaba - Soften The Blow



güneşe sırtımı verdim,
denize bakmıyorum,
bulutlara küsüm,
kimse bilmez mekanda
kırk gün kırk gece içimi çektim
korkmayın benden güvercinler,
elim cebimde, 
yüreğimde sevgilim, 
sakıncasızım.



3 yorum:

sena erdoğan dedi ki...

bir tumblr sayfasına düştüm adeta.

Adsız dedi ki...

muzicons için hangi siteden url alıyorsun yardımcı olur musun?

kasetçi dedi ki...

uzun süredir muzicons kullanmıyorum ama kullandığım zaman site içinde mp3 arama seçeneği vardı, o önerilerden seçiyordum. url aldığım da oluyordu ama nerden alıyordum hiç hatırlamıyorum.

esnaf