"ben ruhi bey, nasıl olan ruhi bey
nasılım
bir yaz ikindisinden çıktım geldim
diyelim bir pazartesiydi, biraz da şöyle geldim
kapıyı iyice kapadım
- kapadım mı, evet, kapadım -
çitlenbik ağacının altından geçtim
frenk üzümlerinden bir iki salkım kopardım
dişlerimle sıyırdım
sardunya renginde ve sardunya tadında idiler
biri fotoğrafımı çekiyorkenki gibi durdum
azıcık gülümsedim
ve dünya bana gülümsedi
..."






01 - Brooklyn Funk Essentials - Freeway To Üsküdar
02 - Deja-Vu - Aşk Nereye Kadar
03 - Emiliana Torrini - Jungle Drum
04 - Fatima Spar und die Freedom Fries – Bosa Noga
05 - Firewater – This Is My Life 
06 - Gogol Bordello – Pala Tute
07 - Goran Bregovic – Kalasnjikov
08 - Jet - Are You Gonna Be My Girl
09 - Kayah & Bregovic – Spij Kochanie Spij
10 - Manu Chao – Cahi en la trampa
11 - Mirkelam - Bağırıyorsam Sebebi Var
12 - Paris Combo – Living Room
13 - Sonny J – Handsfree (If You Hold My Hand)
14 - Vaya Con Dios - Nah Neh Nah
15 - Yaşar Kurt - Mamu


0 yorum:

esnaf